بهترین وبسایتهای جستجوی شغل نایاب در خارج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بهترین وبسایتهای جستجوی شغل نایاب در خارج

یكی از متداول ترین روش های امروزی كه افراد متقاضی شغلی از فرصتهای شغلی پرده برمی دارند ، از طریق جستجوی آنلاین است. صدها تابلوی شغلی در آنجا وجود دارد ، همچنین اپلیکیشن ها ، جمع کننده ها ، کانال های رسانه های اجتماعی ، گروه های شبکه ای و وب سایت های شرکت های پرسنلی را انتخاب کنید.

 

خبر خوب این است که آنها لیست های زیادی را ارائه می دهند. خبر بد؟ به راحتی می توانید از همه گزینه ها غافل شوید.

 

بنابراین بهترین مکانهایی که باید برای یافتن شغل عالی بعدی خود به کجا بروید؟ ما این تحقیق را انجام داده ایم تا به شما در تعیین بهترین سایتهای مورد استفاده برای یافتن شغل کمک کنیم. و با وجود تعداد زیادی سایت اختصاص داده شده به صنایع خاص ، ما آنها را با کلیه خدمات عمومی تر و تخصصی تر تقسیم می کنیم.

 

کارفرمایان: ممکن است بخواهید به این سایت های برتر شغلی توجه کنید. از این گذشته ، اگر می خواهید افراد حرفه ای بسیار ماهر را جذب کنید ، می خواهید آن را هر چه سریع و آسان انجام دهید تا آنها بتوانند موقعیت باز خود را پیدا کرده و درخواست دهند. هیچ راهی بهتر از این وجود ندارد که پست کار در وهله اول به استعداد برتر نگاه کند.

 

1. رابرت هال

در برنامه تلفن همراه و وب سایت ما ، هزاران لیست شغلی از شرکت هایی که با آنها در سراسر جهان کار می کنیم پیدا می کنید. بسیاری از فرصت ها منحصر به رابرت هال هستند - بنابراین شما آنها را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت.

 

رزومه خود را ارسال کنید ، برای موقعیت های موقتی یا تمام وقت درخواست کنید و در هشدارهای شغلی مشترک شوید تا در فرصت های کاملاً جدید به روز شوید. ما همچنین نکاتی را برای واگذاری شغل و مشاوره در زمینه پیشرفت شغلی در وبلاگ خود ، یک کتابخانه قوی برای تحقیقات در مورد روند کار و راهنماهای حقوق سالانه ما برای میزان جبران خسارات فعلی صدها موقعیت در زمینه هایی که ما ارائه می دهیم ارائه می دهیم - همه بدون هیچ هزینه ای برای کار سالکها

 

کارفرمایان ، وب سایت ما همچنین به شما امکان می دهد نامزدهای ما را جستجو کرده و برای پیگیری فوری درخواست استخدام ارائه دهید. آیا شما استخدام کارگران از راه دور هستید؟ ما هم می توانیم به آن کمک کنیم.

 

2. CareerBuilder

هیچ لیستی از بهترین وب سایتهای جستجوی شغل بدون این مطلب کامل نخواهد بود. CareerBuilder دو نکته مهم به نفع خود دارد: اندازه و طول عمر ، زیرا این یکی از بزرگترین و طولانی ترین تابلوهای شغلی در اینترنت است. عملکرد جستجوی قوی آن به شما امکان می دهد تا بر اساس معیارهای مختلفی از جمله مکان ، عنوان شغل و دامنه پرداخت فیلتر کنید. این سایت از Google AI برای کمک به جویندگان فرصت های مناسب استفاده می کند و مشاوره و منابع شغلی را برای نامزدهای شغلی ارائه می دهد. برای کارفرمایان ، برنامه های اشتراک ماهانه می تواند در جستجوی نامزدها از طریق ایمیل های استخدام هدفمند ، ابزارهای مدیریت نامزدها و موارد دیگر کمک کند.

 

3. در واقع

علاوه بر مشاغل ارسال شده توسط کارفرمایان ، در واقع ارسال نامه ها از سراسر وب - از جمله صفحات شغلی شرکت و انجمن های حرفه ای - و به شما امکان می دهد محلی یا جهانی جستجو کنید. در واقع میزبان بیش از 150 میلیون رزومه است و ادعا می کند که هر ثانیه ، 10 شغل جدید در سطح جهانی به سایت آن اضافه می شود. منابع رایگان برای متقاضیان کار شامل یک ابزار سازنده رزومه و وبلاگ شغلی است.

 

رابرت هال از سال 1948 به جویندگان شغل کمک کرده است تا فرصت های شغلی خوبی پیدا کنند. بگذارید شغل مناسب را برای شما پیدا کنیم.

 

4. لینکدین

این سایت شبکه برتر به شما امکان می دهد نه تنها از طریق لیست مستقیم کارفرما بلکه از طریق ارتباط با شبکه گسترده خود شغل پیدا کنید. نمایه شما به عنوان رزومه کاری شما خدمت می کند ، و می توانید به راحتی مطالب مرتبط با شغلی را پیدا کرده و به اشتراک بگذارید ، در پست های رهبری فکری از افراد برجسته در حوزه خود بیاموزید و توصیه های پیشنهادی را ارائه یا ارائه دهید. علاوه بر این ، گروه های صنعتی به شما امکان می دهند تا در مباحث حرفه ای شرکت کنید و از شرکت هایی که به نظر شما جالب - و مربوط به جستجوی شغل شماست - پیروی کنید. ویژگی های حق بیمه پرداخت شده عملکردها و خدمات پیشرفته تری را ارائه می دهند.

منابع مفید:

https://blogs.umass.edu/pbharadia/iminer/

https://courses.montpelier.org/eportfolios/589/Home/iminer

https://university.moovweb.com/eportfolios/1514/Home/iMiner

https://aulavirtual.uazuay.edu.ec/blog/index.php?entryid=1375

 

5. Job.com

این سایت بزرگ هشدارهای شغلی هفتگی ، مشاوره جستجوی شغل ، سازنده رزومه و البته ارسال شغل را ارائه می دهد. این وب سایت جستجوی شغل همچنین به شما امکان می دهد رزومه خود را برای استخدام مدیران و استخدام کنندگان بارگیری کنید تا در جستجوهای خود بیابید. این سایت از فناوری هوش مصنوعی و blockchain برای ارتباط دادن افراد متقاضی کار و شرکتها از طریق یک فرآیند کاملاً خودکار استفاده می کند.

 

6. نردبان

این سایت در مورد فرصت های شغلی برای متخصصان سطح بالا ، مدیران و افرادی که قصد دارند در سمت های مدیریت بالاتر قرار بگیرند متمرکز شده است. داوطلبانی که به دنبال مشاغل با پرداخت حقوق سالانه 100000 دلار یا بیشتر هستند ، می توانند پس از پرداخت هزینه اشتراک ، به دهانه های معتبر دسترسی پیدا کنند.

 

7. Glassdoor

Glassdoor نه تنها به شما امکان می دهد شغل خود را جستجو کنید بلکه به افراد این امکان را می دهد که شرکت هایی را که برای آنها کار کرده اند بررسی کنند و اطلاعات حقوق و مزایا را به اشتراک بگذارند ، و به این بینش کمک کنند که افراد متقاضی شغل در غیر این صورت نمی دانند. حرفه ایانی که با یک شرکت مصاحبه کرده اند همچنین می توانند جزئیات مربوط به مراحل استخدام مشاغل را ارائه دهند. در حالی که تمام این اطلاعات باید با یک دانه نمک گرفته شود ، اما کاملاً آشکار است. در سمت استخدام ، Glassdoor به کارفرمایان این امکان را می دهد که نامزدهای شغلی را شناسایی کنند و شرکت های خود را به افراد متقاضی کار بازاریابی کنند.

منابع مفید:

https://solve.mit.edu/challenges/2020-indigenous-communities-fellowship/solutions/32610

http://www.ask.leadr.msu.edu/13743/%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%A9%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F

https://publish.illinois.edu/learning4u/iminer/

https://sites.northwestern.edu/learning2u/iminer/

 
 




:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دیجیتال مارکتر
ت : پنج شنبه 5 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی